r e k l a m a

Logo i znak firmowy

2020-05-11 14:26:58 Artykuł sponsorowany 1629


Robimy Logo
 Robimy Logo

Projekt logo firmowego wydaje się być łatwym i szybkim zadaniem – powinno być więc tanie i możliwe do wykonania praktycznie dla każdego. Jednak takie logo dla firmy to bardziej skomplikowane wyzwanie. Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę, aby taki projekt logo był utworzony na najwyższym poziomie i we właściwy sposób.

Po co firmie projekt logo?

Każdy założyciel nowej firmy staje przed wyzwaniami rozwijania biznesu. Trzeba się zastanowić, w jaki sposób wypromować firmę i zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Pierwszym krokiem, który warto wykonać na drodze do sukcesu, jest zlecenie projektu logo firmowego.

Projekt logo Warszawa składa się z kilku elementów: sygnetu, będącego graficznym elementem, logotypu, czyli nazwy firmy oraz opcjonalnego sloganu, czyli hasła przewodniego firmy.

Wielu właścicieli przedsiębiorstw rozważa sens posiadania logo firmowego, szukając zapewne oszczędności. Jednak na wizerunku firmy nie warto oszczędzać. Projekt logo powinien być przemyślany i przygotowany specjalnie według charakterystyki i wartości reprezentowanych przez daną firmę. Jakie role pełni logo firmowe?

  • Tworzy wizerunek firmy – pierwsze, z czym spotyka się klient, poznając markę, jest logo firmowe. To, jakie niesie ono emocje, skojarzenia czy kolory, ma kluczowy wpływ na pozytywny lub negatywny odbiór danej firmy i ewentualny zakup. Logo firmowe znanych marek cechują się niesieniem pozytywnych skojarzeń. Zadbaj o to, aby projekt logo był skomponowany tak, aby przyniósł firmie renomę, dobrą opinię i zaufanie konsumentów.
  • Jest skutecznym narzędziem marketingowym – logo firmowe daje wiele możliwości reklamowych – można je umieszczać na billboardach, wizytówkach, stronach internetowych czy projektach ulotek. Logo może stać się naszym głównym znakiem rozpoznawczym i reprezentować naszą firmą w różnych kanałach marketingowych.
  • Przyciąga wzrok – nie można pominąć oczywiście najistotniejszej kwestii, czyli wyglądu projektu logo. To od niego zależy sukces i siła przyciągania odbiorcy. Logo firmowe o ciekawej formie, ładnej grafice, estetycznej kompozycji i atrakcyjnej dla oka kolorystyce ma wyraźnie większe szanse na wyróżnienie się wśród bezbarwnej i mało oryginalnej konkurencji.
  • Jest standardem biznesowym i świadczy o profesjonalizmie – każdy prowadzący biznes, myśląc poważnie o zaistnieniu w branży i stawieniu czoła konkurencji, powinien zainwestować w profesjonalny projekt logo firmowego.

Korzyści z wyboru profesjonalnej agencji

Zaprojektowanie skutecznego i kreatywnie skomponowanego logo firmowego to zadanie dla specjalistów. Należy przemyśleć każdy szczegół tak ważnego dla firmy elementu. Rozmiar i krój czcionki, ograniczona liczba kolorów i ich dobór, jak również przekonujący i pozytywny ogólny odbiór. Zajmie się tym doświadczona kadra na robimylogo.pl, która ma w portfolio tysiące udanych projektów i zadowolonych z nich klientów. Szybka realizacja i indywidualne podejście oraz możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian podczas procesu tworzenia projektu logo – to plusy wyboru agencji graficznej. Jakie jeszcze zalety kryją się za wyborem Robimy Logo dla projektu ulotki i logo firmowego?

  • Schludny i estetyczny projekt
  • Dobry wywiad i poznanie idei firmy to klucz do udanego projektu
  • Szeroki pakiet do wyboru – niskie ceny w pakietach na każdą kieszeń
  • Projekt ulotki – dodatkowa forma przekazu informacji o firmie, mogąca ciekawie ją zaprezentować lub poinformować o ważnym wydarzeniu.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą na robimylogo.pl i stworzenia projektu ulotki czy logo firmowego, które nie umkną żadnemu spojrzeniu!