r e k l a m a

5 korzyści reklamy na billboardzie


Przed erą internetu i reklam online to właśnie billboardy były jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do dużego grona odbiorców. Czy współcześnie, na rynku zdominowanym przed kampanie internetowe i reklamy w social mediach, taka forma promocji ma jeszcze sens?

2023-04-19 21:19:13 Art Partnera 961


reklama-na-billboardzie
 reklama-na-billboardzie

Okazuje się, że tak i w tym artykule przedstawimy 5 korzyści reklamy na billboardzie. Niektóre z nich wydają się oczywiste, inne mogą zaskakiwać, ale zebrane razem dają pełny obraz i dobitnie pokazują, jaki potencjał tkwi w tej formie promocji.

Odkryjmy go teraz wspólnie!

Dostępność 24/7

Jak podaje Producent Billboardów InterBoard reklamy na billboardzie są dostępne przez całą dobę i o każdej porze roku, dzięki czemu reklama będzie dostrzegana przez osoby podróżujące o różnych godzinach, także w okresie natężonego ruchu (np. święta, wakacje).

Daje to możliwość dotarcia do wielu odbiorców i zwiększa szansę na skuteczny przekaz marketingowy. Co więcej, billboard umieszczony w strategicznym miejscu jest świetnym przypomnieniem o firmie. I to bez względu na sezon.

Duży zasięg reklamowy

W powyższym akapicie wspomnieliśmy, że billboardy są umieszczane w strategicznych miejscach, takich jak skrzyżowania, autostrady czy główne drogi, co sprawia, że może je zobaczyć wiele osób – nie tylko kierowców, ale także pieszych.

W ten sposób możesz dotrzeć do setek, a nawet tysięcy osób dziennie. A jeśli potencjalny klient mija billboard przynajmniej kilka razy w tygodniu, to wizerunek firmy i oferowane produkty/usługi utrwalają się w jego umyśle.

Budowanie wizerunku marki

Duża reklama na billboardzie pozwala wyróżnić ofertę, a częsta ekspozycja sprawia, że odbiorcy szybciej i łatwiej kojarzą firmę z danymi produktami. Pomaga to budować świadomość marki i zwiększa jej rozpoznawalność.

Dodatkowym atutem jest fakt, że reklama na billboardzie umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców, także spoza grupy docelowej. W ten sposób marka może zwiększyć swoją widoczność i wiarygodność, a także pozyskać zupełnie nowych klientów.

Silna pozycja wśród lokalnej społeczności

Reklama na billboardzie może być bardzo skutecznym sposobem na dotarcie do lokalnych społeczności, zwłaszcza w przypadku firm, które ograniczają działalność do konkretnego obszaru. Umieszczenie reklamy w okolicy, w której działasz, pozwala na przyciągnięcie uwagi lokalnych klientów, a także zbudowanie z nimi silniejszych relacji.

Oczywiście z tego rozwiązania mogą skorzystać także firmy o większym zasięgu, które mają więcej placówek. Billboard doskonale sprawdza się w przypadku informowania o nowych wydarzeniach, otwarciach i promocjach i zachęca lokalnych klientów do skorzystania z danej oferty.

Niski koszt

Ostatni atut jest czysto praktyczny, ale niemniej ważny od pozostałych. Reklama na billboardzie jest zazwyczaj tańsza niż inne formy reklamy, zwłaszcza w dłuższej perspektywie. Billboardy są często wynajmowane długoterminowo, więc ich czas rozkłada się na kilka-kilkanaście miesięcy. A w tym czasie reklama cały czas na siebie pracuje.

Podsumowanie

Reklama na billboardzie to nadal skuteczna forma promocji, dzięki której można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców z różnych grup społecznych. Billboard umożliwia również tworzenie silnej pozycji marki na rynku i budowanie świadomości wśród klientów, nie tylko lokalnych. Z kolei stosunkowo niski koszt i dostępność reklamy 24/7 sprawiają, że jest to opłacalny sposób promocji dla przedsiębiorców z każdej branży. I to bez względu na wielkość firmy.